Produkt je vyřazen!
Produkt již není v naší nabídce. Kontaktujte, prosím, manažera produktu: Radomír Mlčoch rmlcoch@tsbohemia.cz |
HP 280 G2 MT (Z2J72ES)
PC HP 280 G2 MT,Intel Core i3-6100,4GB,128GB SSD,DVD,Windows 10 Pro s instalovaným Windows 7 Professional | ||
---|---|---|
Objednací kód | 585821 | |
Part No. | Z2J72ES |
ověřit dostupnost |
jak uzavřít smlouvu během několika minut.
Zákaznické dotazy & odpovědi
Zaslat info
Záruka
Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.
V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.
Informace o autorizovaném servisu
Servisní středisko
-
Body/ks- bodová hodnota produktu v promoakci;- sestava - sloučení komponent ve virtuální produkt,(komponenty se mohou prodávat i samostatně)- hák - produkt, k němuž se při prodeji automaticky přiřazují další produkty (například zdroj + přívodní šňůra apod.)
Naposledy navštívené
Kód | Název produktu | Vaše cena |
---|
Zákaznické centrum
Informace a objednávky:
Technická podpora:
Provozní doba
Po–So, 9.00–19.00
Partneři:

Podrobnosti
HP 280 G2 MT
Pusťte se do práce se stolním počítačem HP 280 MT. Získejte výpočetní výkon potřebný pro svou práci a současně minimalizujte celkové náklady na vlastnictví – nastal čas pro chytrou investici.
Operační systém
Windows 7 Professional 64 (dostupný na základě nároku na downgrade ze systému Windows 10 Pro)(Tento systém má předinstalovaný software Windows 7 Professional a dodává se s licencí a médii pro software Windows 10 Pro. V jednu chvíli můžete používat pouze jednu verzi softwaru Windows. Budete-li chtít přejít z jedné verze na druhou, musíte jednu verzi odinstalovat a druhou nainstalovat. Před odinstalací a instalací operačního systému musíte zálohovat všechna data (soubory, fotografie apod.), aby nedošlo k jejich ztrátě.)
Software
Firemní počítače HP jsou dodávány s širokou škálou softwarové výbavy, včetně HP Recovery Manager, HP Support Assistant, CyberLink Power DVD BD, CyberLink Power2Go a ovladače HP ePrint. Úplný seznam předinstalovaného softwaru najdete ve stručných specifikacích produktu.
Poznámka výrobce:
Chcete si najít HP Carepack? Využijte prosím tohoto odkazu:
Pro hledání HP Care Packu klikněte zde
HP CarePack zajistí zákazníkovi rozšířený 3-letý servis v místě instalace produktu (pokud není uvedeno jinak), a to nejpozději do druhého dne po nahlášení závady v rámci pracovního týdne (pokud není uvedeno jinak) a pracovní doby: pondělí až pátek, 8:00 - 17:00 hod (pokud není uvedeno jinak). Pokud se nepodaří závadu při první návštěvě odstranit, nabízí HP adekvátní záložní zařízení na dobu, kdy je zákazníkovo původní zařízení v opravě. HP CaretPack je možno zakoupit nejpozději 180 dnů po zakoupení zařízení a platí se jednorázově na 3 roky. Platnost CarePacku se počítá od data zakoupení zařízení. V ceně jsou zahrnuty: náhradní díly, práce a cesta technika i případná zápůjčka záložního zařízení.
Vysvětlivky:
NDO (Next day On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady.
NDO-1,8M (Next day On-Site Response 3y or 1,8M pages) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady, servisní služba platí na 1,8 milionů vytištěných stránek, maximálně však na 3 roky.
NDR (Next day Replacement) - servisní zásah u zákazníka formou výměny produktu další pracovní den po nahlášení závady.
BR (Bench repair) - oprava v servisním středisku.
4OS (4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady v rámci pracovní doby (po - pá 8 -17). 7x24 - (7x24 4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
PUR (Pick-up & Return) - Oprava včetně vyzvednutí a vrácení produktu Odpovědný kurýr vyzvedne vadnou jednotku přímo u zákazníka a doručí ji do servisního střediska. Zákazník je povinnen zajistit, aby produkt byl vhodně zabalen. Doba trvání opravy v rámci této služby je 5 pracovních dnů. Doba opravy se měří ode dne, kdy je jednotka doručena do servisního střediska HP, až do dne, kdy je opravený produkt vrácen na adresu uživatele. Služba je k dispozici mezi 8.00 a 17.00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků.
Parametry a specifikace:
Disk
Fyzické charakteristiky
Grafická karta
Operační paměť
Operační systém
Procesor
Připojení k síti
Rozhraní
Zákaznické centrum pro Vás:
585 157 488
obchod@tsbohemia.cz585 157 405
podpora@tsbohemia.cz585 157 507
reklamace@tsbohemia.cz