Vánoce bez rizika Víkendová otevírací doba na vybraných pobočkách, kurýrní služby ZDARMA i v soboty a neděle, osobní odběr na pobočce ZDARMA a mnoho dalšího. Více informací. 
 

Produkt je vyřazen!

 
 
 
Produkt již není v naší nabídce.
Kontaktujte, prosím, manažera produktu:

Radomír Mlčoch
rmlcoch@tsbohemia.cz
 
 
 
 
 

HP 260 G2 mini PC

 
HP 260 G2 mini PC
 
 
 
 
Splátková kalkulačka již od 16 Kč za den! SMS podpis je jednoduchý způsob
jak uzavřít smlouvu během několika minut.
 
 
 
 
 
PC HP 260 G2 mini PC, Intel Core i3-6100U,4GB,128GB SSD,Windows 10 Home
 
Objednací kód8963040
Part No.

2RT68EA

ověřit dostupnost
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  •  
 

Podrobnosti

 
 
 

Popis produktu:

Windows 10 Home
Procesor: Intel® Core i3-6100U
Paměť: 4 GB DDR4
Pevný disk: 128 GB SSD
Optická mechanika: neobsahuje
Grafická karta: Intel® HD 520
• LAN, 4x USB 3.0, 2x USB 2.0, HDMI, VGA, klávesnice, myš, vertikální stojan

Česká lokalizace operačního systému a klávesnice


 

Fotogalerie HP 260 G2 mini PC

Poznámka výrobce:


Chcete si najít HP Carepack? Využijte prosím tohoto odkazu:
Pro hledání HP Care Packu klikněte zde
HP CarePack zajistí zákazníkovi rozšířený 3-letý servis v místě instalace produktu (pokud není uvedeno jinak), a to nejpozději do druhého dne po nahlášení závady v rámci pracovního týdne (pokud není uvedeno jinak) a pracovní doby: pondělí až pátek, 8:00 - 17:00 hod (pokud není uvedeno jinak). Pokud se nepodaří závadu při první návštěvě odstranit, nabízí HP adekvátní záložní zařízení na dobu, kdy je zákazníkovo původní zařízení v opravě. HP CaretPack je možno zakoupit nejpozději 180 dnů po zakoupení zařízení a platí se jednorázově na 3 roky. Platnost CarePacku se počítá od data zakoupení zařízení. V ceně jsou zahrnuty: náhradní díly, práce a cesta technika i případná zápůjčka záložního zařízení.
Vysvětlivky:
NDO (Next day On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady.
NDO-1,8M (Next day On-Site Response 3y or 1,8M pages) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady, servisní služba platí na 1,8 milionů vytištěných stránek, maximálně však na 3 roky.
NDR (Next day Replacement) - servisní zásah u zákazníka formou výměny produktu další pracovní den po nahlášení závady.
BR (Bench repair) - oprava v servisním středisku.
4OS (4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady v rámci pracovní doby (po - pá 8 -17). 7x24 - (7x24 4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
PUR (Pick-up & Return) - Oprava včetně vyzvednutí a vrácení produktu Odpovědný kurýr vyzvedne vadnou jednotku přímo u zákazníka a doručí ji do servisního střediska. Zákazník je povinnen zajistit, aby produkt byl vhodně zabalen. Doba trvání opravy v rámci této služby je 5 pracovních dnů. Doba opravy se měří ode dne, kdy je jednotka doručena do servisního střediska HP, až do dne, kdy je opravený produkt vrácen na adresu uživatele. Služba je k dispozici mezi 8.00 a 17.00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků.


Parametry a specifikace:

Fyzické charakteristiky

Barva: 
černá
Formát skříně: 
Nettop
Výška [mm]: 
34
Šířka [mm]: 
177
Hloubka [mm]: 
175
Hmotnost [kg]: 
1,05

Grafická karta

Grafická karta: 
Intel HD Graphics 520

Konektory externí

USB 3.1 Gen1: 
ano
Počet portů USB 3.1 Gen1: 
4
USB 2.0: 
ano
Počet portů USB 2.0: 
2
HDMI výstup: 
ano
Počet HDMI výstupů: 
1
VGA výstup: 
ano
Počet VGA výstupů: 
1
RJ-45 port: 
ano
Počet portů RJ-45: 
1

Procesor

Model procesoru: 
Intel Core i3-6100U
Kódové označení procesoru: 
Skylake
Procesorová řada: 
Core i3
Počet jader procesoru: 
2
Počet vláken procesoru: 
4
Frekvence procesoru [GHz]: 
2,3

Průvodce výběrem

Operační systém: 
Windows 10 Home
Typ paměti: 
SO-DIMM DDR 4
Výrobce procesoru: 
Intel
Typ disku: 
SSD
Velikost disku [GB]: 
128
Velikost operační paměti [GB]: 
4
Výrobce grafického chipu: 
Intel
Typ grafické karty: 
integrovaná
Stránky výrobce:
 
 
 
 
 
 
 

Zákaznické centrum pro Vás:

 
 
 

Zařazení

 
 
 
 
 
 
 
 

Historie ceny

 
 
 
 
 
 
 

Zákaznické dotazy & odpovědi

 
 

Diskuse neobsahuje žádné příspěvky

 

Přidat nové téma

 Jiný obrázek..

povinná položka

 
 
 
 

Zaslat info

 
 
 
 
 
 
 
 

Záruka

 
 
 

Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.

V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.

Informace o autorizovaném servisu

  • Servis: VSP Data a.s.
  • WWW: http://web.vspdata.cz/hp
  • Tel.: +420 381 489 144
  • Adresa: VSP DATA a.s.
    Servisní středisko
  • Ulice: Údolní 2188
  • Město: Tábor
  • PSČ: 39064
  • Způsob uplatnění: ONLINE požadavek (svoz servisem) na uvedeném WWW, nebo tel.
  •  
     
     
     
     
     





    0
     
     
     
     
     
    ­

     
    Webové stránky TSBOHEMIA.cz používají k personalizaci reklam a služeb soubory cookies. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací.   Nastavení Souhlasím
    Splatky bez navyseni
    Porovnáváte 0 Zobrazit Smazat vše