Naše pobočky mají OTEVŘENO pouze pro výdej zboží objednaného přes e-shop. Více informací.
BEZ OMEZENÍ můžete využívat objednávání zboží přes e-shop s doručením až k vám domů, u objednávek nad 799 Kč navíc neplatíte dopravné. Více informací. 
 

Produkt je vyřazen!

 
 
 
Produkt již není v naší nabídce.
Kontaktujte, prosím, manažera produktu:

Radomír Mlčoch
rmlcoch@tsbohemia.cz
 
 
 
 
 

 
HP 250 G7 (14Z96EA)
  • HP 250 G7 (14Z96EA)
Objednací kód: 9902998 Part No.: 14Z96EA Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 12 měsíců Základní cena + RP + AF: 12 830 Kč + 14  + 40  
 
 
 
 
 

HP 250 G7 (14Z96EA)

 
 
 
 
Notebook HP 250 G7 15,6"FHD Intel Core i5-1035G1,8GB,256GB SSD,DVD,BT,Windows 10 Home
Zjistit dostupnost na prodejnách 
Splátky již od 780 Kč za měsíc!Splátková kalkulačka
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  •  
 

Podrobnosti

 
 
 

Popis produktu:

Windows 10 Home
Procesor: Intel® Core i5-1035G1
Displej: 39,6 cm (15,6") Full HD AntiGlare (1920 × 1080)
Paměť: 8 GB DDR4
Pevný disk: 256 GB M.2 SSD
Optická mechanika: DVD+/-RW DL
Grafická karta: Intel® UHD
• USB 3.1, WiFi ac, Bluetooth, LAN, HDMI, touchpad, webkamera, čtečka SD karet, numerická klávesnice
Barva: Asteroid silver

Česká lokalizace operačního systému a klávesnice


 

Fotogalerie HP 250 G7 (14Z96EA)

Poznámka výrobce:


Chcete si najít HP Carepack? Využijte prosím tohoto odkazu:
Pro hledání HP Care Packu klikněte zde
HP CarePack zajistí zákazníkovi rozšířený 3-letý servis v místě instalace produktu (pokud není uvedeno jinak), a to nejpozději do druhého dne po nahlášení závady v rámci pracovního týdne (pokud není uvedeno jinak) a pracovní doby: pondělí až pátek, 8:00 - 17:00 hod (pokud není uvedeno jinak). Pokud se nepodaří závadu při první návštěvě odstranit, nabízí HP adekvátní záložní zařízení na dobu, kdy je zákazníkovo původní zařízení v opravě. HP CaretPack je možno zakoupit nejpozději 180 dnů po zakoupení zařízení a platí se jednorázově na 3 roky. Platnost CarePacku se počítá od data zakoupení zařízení. V ceně jsou zahrnuty: náhradní díly, práce a cesta technika i případná zápůjčka záložního zařízení.
Vysvětlivky:
NDO (Next day On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady.
NDO-1,8M (Next day On-Site Response 3y or 1,8M pages) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady, servisní služba platí na 1,8 milionů vytištěných stránek, maximálně však na 3 roky.
NDR (Next day Replacement) - servisní zásah u zákazníka formou výměny produktu další pracovní den po nahlášení závady.
BR (Bench repair) - oprava v servisním středisku.
4OS (4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady v rámci pracovní doby (po - pá 8 -17). 7x24 - (7x24 4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
PUR (Pick-up & Return) - Oprava včetně vyzvednutí a vrácení produktu Odpovědný kurýr vyzvedne vadnou jednotku přímo u zákazníka a doručí ji do servisního střediska. Zákazník je povinnen zajistit, aby produkt byl vhodně zabalen. Doba trvání opravy v rámci této služby je 5 pracovních dnů. Doba opravy se měří ode dne, kdy je jednotka doručena do servisního střediska HP, až do dne, kdy je opravený produkt vrácen na adresu uživatele. Služba je k dispozici mezi 8.00 a 17.00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků.


Parametry a specifikace:

Procesor

Model procesoru: 
Intel Core i5-1035G1

Průvodce výběrem

Operační systém: 
Windows 10 Home
Velikost displeje [palců]: 
15,6
Rozlišení displeje [px]: 
FullHD (1920 x 1080)
Výrobce procesoru: 
Intel
Procesorová řada: 
Core i5
Typ disku: 
SSD
Velikost disku [GB]: 
256
Velikost operační paměti [GB]: 
8
Výrobce grafického chipu: 
Intel
Grafická karta: 
Intel UHD Graphics

Výbava

Numerická klávesnice: 
ano
Optická mechanika: 
ano
Čtečka karet: 
ano
Stránky výrobce:
 
 
 
 
 
 
 
 

Zákaznické dotazy & odpovědi

 
 

Diskuse neobsahuje žádné příspěvky

 

Přidat nové téma

povinná položka

 
 
 
 

Zaslat info

 
 
 
 
 
 
 
 

Záruka

 
 
 

Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.

V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.

Informace o autorizovaném servisu

  • Servis: Český servis a.s.
  • WWW: https://www.ceskyservis.cz/objednavka-svozu
  • E-mail: helpdesk@ceskyservis.cz
  • Tel.: +420 800 111 155
  • Adresa: Český servis a.s.
  • Ulice: Řípská 347/6
  • Město: Brno-Slatina
  • PSČ: 627 00
  • Způsob uplatnění: ONLINE požadavek (svoz výrobcem) na uvedeném WWW, nebo tel.
  •  
     
     
     
     
     





    0
     
     
     
     
     
    ­

     
    OnaDnes
    OnaDnes
    Porovnáváte 0 Zobrazit Smazat vše

      Přihlaste se

       
      ­