HP 13A Black Toner (2500 stran) pro LJ 1300, Q2613A - originální
toner č. 13A, černý, 2500 stran při 5% pokrytí, pro HP LJ 1300 | ||
---|---|---|
Objednací kód | 690556 | |
Part No. | Q2613A | |
Záruka spotřebitel/ostatní | 24 měsíců / 6 měsíců | |
Základní cena + RP | 2 198 Kč + 4 Kč |
ověřit dostupnost |
2 926,- Kč | ||
Cena nyní: | 2 665,- Kč 2 203 Kč bez DPH |
|
Splátková kalkulačka
již od 4 Kč za den!
SMS podpis je jednoduchý způsob
jak uzavřít smlouvu během několika minut.
jak uzavřít smlouvu během několika minut.
Zařazení
Zákaznické dotazy & odpovědi
Zaslat info
Záruka
-
Body/ks- bodová hodnota produktu v promoakci;- sestava - sloučení komponent ve virtuální produkt,(komponenty se mohou prodávat i samostatně)- hák - produkt, k němuž se při prodeji automaticky přiřazují další produkty (například zdroj + přívodní šňůra apod.)
Naposledy navštívené
Kód | Název produktu | Vaše cena |
---|
Zákaznické centrum
Informace a objednávky:
Technická podpora:
Provozní doba
Po–So, 9.00–19.00
Partneři:

Podrobnosti
Popis produktu:
Kompatibilní s HP LaserJet řady 1300, pro cca 2.500 stran při 5% pokrytí.
Fotogalerie HP 13A Black Toner (2500 stran) pro LJ 1300, Q2613A - originální
Poznámka výrobce:
Chcete si najít HP Carepack? Využijte prosím tohoto odkazu:
Pro hledání HP Care Packu klikněte zde
HP CarePack zajistí zákazníkovi rozšířený 3-letý servis v místě instalace produktu (pokud není uvedeno jinak), a to nejpozději do druhého dne po nahlášení závady v rámci pracovního týdne (pokud není uvedeno jinak) a pracovní doby: pondělí až pátek, 8:00 - 17:00 hod (pokud není uvedeno jinak). Pokud se nepodaří závadu při první návštěvě odstranit, nabízí HP adekvátní záložní zařízení na dobu, kdy je zákazníkovo původní zařízení v opravě. HP CaretPack je možno zakoupit nejpozději 180 dnů po zakoupení zařízení a platí se jednorázově na 3 roky. Platnost CarePacku se počítá od data zakoupení zařízení. V ceně jsou zahrnuty: náhradní díly, práce a cesta technika i případná zápůjčka záložního zařízení.
Vysvětlivky:
NDO (Next day On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady.
NDO-1,8M (Next day On-Site Response 3y or 1,8M pages) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady, servisní služba platí na 1,8 milionů vytištěných stránek, maximálně však na 3 roky.
NDR (Next day Replacement) - servisní zásah u zákazníka formou výměny produktu další pracovní den po nahlášení závady.
BR (Bench repair) - oprava v servisním středisku.
4OS (4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady v rámci pracovní doby (po - pá 8 -17). 7x24 - (7x24 4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
PUR (Pick-up & Return) - Oprava včetně vyzvednutí a vrácení produktu Odpovědný kurýr vyzvedne vadnou jednotku přímo u zákazníka a doručí ji do servisního střediska. Zákazník je povinnen zajistit, aby produkt byl vhodně zabalen. Doba trvání opravy v rámci této služby je 5 pracovních dnů. Doba opravy se měří ode dne, kdy je jednotka doručena do servisního střediska HP, až do dne, kdy je opravený produkt vrácen na adresu uživatele. Služba je k dispozici mezi 8.00 a 17.00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků.
Parametry a specifikace:
Doplňující informace
Ostatní
Zákaznické centrum pro Vás:
585 157 488
obchod@tsbohemia.cz585 157 405
podpora@tsbohemia.cz585 157 507
reklamace@tsbohemia.cz