HP 11 Black Printhead C4810A
Splátková kalkulačka
již od 2 Kč za den!
SMS podpis je jednoduchý způsob
jak uzavřít smlouvu během několika minut.
jak uzavřít smlouvu během několika minut.
tisková hlava č. 11, černá, cca 16000 stran A4, pro HP Business Inkjet 1000, 1200, 2200, | ||
---|---|---|
Objednací kód | 690188 | |
Part No. | C4810A | |
Záruka spotřebitel/ostatní | 24 měsíců / 6 měsíců | |
Základní cena + RP | 1 131 Kč + 1 Kč |
ověřit dostupnost |
| 1 505,- Kč | |
---|---|---|
Cena nyní: | 1 369,- Kč 1 132 Kč bez DPH |
|
Zařazení
Zákaznické dotazy & odpovědi
Zaslat info
Záruka
Podrobnosti
Popis produktu:
Kompatibilní s HP Color Inkjet Printer cp1700, HP Business InkJet 1000, 1100, 1200, 2200, 2250, 2250TN, 2230, 2280, 2280TN, 2300, 2600, HP Officejet 9110/20/30, HP Designjet 100, 110 série, 500, 500PS, 800, 800PS, 815mfp.
Pro cca 16.000 stran formátu A4.
Fotogalerie HP 11 Black Printhead C4810A
Poznámka výrobce:
Chcete si najít HP Carepack? Využijte prosím tohoto odkazu:
Pro hledání HP Care Packu klikněte zde
HP CarePack zajistí zákazníkovi rozšířený 3-letý servis v místě instalace produktu (pokud není uvedeno jinak), a to nejpozději do druhého dne po nahlášení závady v rámci pracovního týdne (pokud není uvedeno jinak) a pracovní doby: pondělí až pátek, 8:00 - 17:00 hod (pokud není uvedeno jinak). Pokud se nepodaří závadu při první návštěvě odstranit, nabízí HP adekvátní záložní zařízení na dobu, kdy je zákazníkovo původní zařízení v opravě. HP CaretPack je možno zakoupit nejpozději 180 dnů po zakoupení zařízení a platí se jednorázově na 3 roky. Platnost CarePacku se počítá od data zakoupení zařízení. V ceně jsou zahrnuty: náhradní díly, práce a cesta technika i případná zápůjčka záložního zařízení.
Vysvětlivky:
NDO (Next day On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady.
NDO-1,8M (Next day On-Site Response 3y or 1,8M pages) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady, servisní služba platí na 1,8 milionů vytištěných stránek, maximálně však na 3 roky.
NDR (Next day Replacement) - servisní zásah u zákazníka formou výměny produktu další pracovní den po nahlášení závady.
BR (Bench repair) - oprava v servisním středisku.
4OS (4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady v rámci pracovní doby (po - pá 8 -17). 7x24 - (7x24 4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
PUR (Pick-up & Return) - Oprava včetně vyzvednutí a vrácení produktu Odpovědný kurýr vyzvedne vadnou jednotku přímo u zákazníka a doručí ji do servisního střediska. Zákazník je povinnen zajistit, aby produkt byl vhodně zabalen. Doba trvání opravy v rámci této služby je 5 pracovních dnů. Doba opravy se měří ode dne, kdy je jednotka doručena do servisního střediska HP, až do dne, kdy je opravený produkt vrácen na adresu uživatele. Služba je k dispozici mezi 8.00 a 17.00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků.
Parametry a specifikace:
Ostatní
Zákaznické centrum pro Vás:
585 157 488
obchod@tsbohemia.cz585 157 405
podpora@tsbohemia.cz585 157 507
reklamace@tsbohemia.cz