Všechny prodejny a výdejny mají OTEVŘENO dle standardní provozní doby a opět nabízí všechny služby, na které jste byli zvyklí - prodej a výdej zboží, servis i reklamace. 
 
HP 103A Neverstop Black Toner (W1103A) - originální
  • HP 103A Neverstop Black Toner (W1103A) - originální
Objednací kód: 8975341 Part No.: W1103A Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 3 měsíce Základní cena + RP: 242 Kč + 5 
 
 
 
 
 

HP 103A Neverstop Black Toner (W1103A) - originální

 
 
 
 
Toner HP 103A Neverstop Black Toner (2500 stran) pro HP Neverstop Laser 1000w,HP Neverstop Laser MFP 1200w
Zjistit dostupnost na prodejnách
Cena nyní: 298,- Kč 

246 Kč bez DPH

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  •  
 

Podrobnosti

 
 
 

HP 103A Neverstop Black Toner (W1103A) - originální

Slouží na doplnění toneru v případě spotřebování poloviční kapacity toneru.

  • Barva: Černá
  • Výtěžnost: 2 500 stran
  • Kompatibilita: HP Neverstop Laser 1000w, HP Neverstop Laser MFP 1200w

 

Fotogalerie HP 103A Neverstop Black Toner (W1103A) - originální

Poznámka výrobce:


Chcete si najít HP Carepack? Využijte prosím tohoto odkazu:
Pro hledání HP Care Packu klikněte zde
HP CarePack zajistí zákazníkovi rozšířený 3-letý servis v místě instalace produktu (pokud není uvedeno jinak), a to nejpozději do druhého dne po nahlášení závady v rámci pracovního týdne (pokud není uvedeno jinak) a pracovní doby: pondělí až pátek, 8:00 - 17:00 hod (pokud není uvedeno jinak). Pokud se nepodaří závadu při první návštěvě odstranit, nabízí HP adekvátní záložní zařízení na dobu, kdy je zákazníkovo původní zařízení v opravě. HP CaretPack je možno zakoupit nejpozději 180 dnů po zakoupení zařízení a platí se jednorázově na 3 roky. Platnost CarePacku se počítá od data zakoupení zařízení. V ceně jsou zahrnuty: náhradní díly, práce a cesta technika i případná zápůjčka záložního zařízení.
Vysvětlivky:
NDO (Next day On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady.
NDO-1,8M (Next day On-Site Response 3y or 1,8M pages) - servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady, servisní služba platí na 1,8 milionů vytištěných stránek, maximálně však na 3 roky.
NDR (Next day Replacement) - servisní zásah u zákazníka formou výměny produktu další pracovní den po nahlášení závady.
BR (Bench repair) - oprava v servisním středisku.
4OS (4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady v rámci pracovní doby (po - pá 8 -17). 7x24 - (7x24 4 Hour On-Site Response) - servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
PUR (Pick-up & Return) - Oprava včetně vyzvednutí a vrácení produktu Odpovědný kurýr vyzvedne vadnou jednotku přímo u zákazníka a doručí ji do servisního střediska. Zákazník je povinnen zajistit, aby produkt byl vhodně zabalen. Doba trvání opravy v rámci této služby je 5 pracovních dnů. Doba opravy se měří ode dne, kdy je jednotka doručena do servisního střediska HP, až do dne, kdy je opravený produkt vrácen na adresu uživatele. Služba je k dispozici mezi 8.00 a 17.00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků.


Stránky výrobce:

www.hp.cz


Stránky o produktu:

www.hp.cz


 
 
 

Historie ceny

 
 
 
 
 
 
 

Zákaznické dotazy & odpovědi

 
 

Diskuse neobsahuje žádné příspěvky

 

Přidat nové téma

 Jiný obrázek..

povinná položka

 
 
 
 

Zaslat info

 
 
 
 
 
 
 
 

Záruka

 
 
 

 
 
 
 
 
 





0
 
 
 
 
 
­

 
Webové stránky TSBOHEMIA.cz používají k personalizaci reklam a služeb soubory cookies. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací.   Nastavení Rozumím
Vyprodej
splatky kola
Porovnáváte 0 Zobrazit Smazat vše

    Přihlaste se

     
    ­