De'Longhi ECAM 22.110B

Objednací kód: 9180876 Part No.: ECAM 22.110B Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců
 
De'Longhi ECAM 22.110B
  • De'Longhi ECAM 22.110B
  • De'Longhi ECAM 22.110B
  • De'Longhi ECAM 22.110B
 
 
Populární produkt
 
 
 
 
 
 
 
DeLonghi ECAM 22.110B Espresso automat, 1450W, tlak 15bar, mlýnek, síla kávy, samočištění
Zobrazit na prodejnách
Cena nyní: 7 490,- Kč 

6 190 Kč bez DPH

Koupit na splátkyjiž od 374 Kč měsíčně
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Doporučené zboží

 

Příslušenství

289 Kč  
 
 
 
 

Příslušenství

479 Kč  
 
 
 
 

Příslušenství

459 Kč  
 
 
 
 

Příslušenství

390 Kč  
 
 
 
 

Příslušenství

569 Kč  
 
 
 
 

Příslušenství

238 Kč  
 
 
 
 

Příslušenství

349 Kč  
 
 
 
 

Příslušenství

175 Kč  
 
 
 
 

Příslušenství

499 Kč  
 
 
 
 

Příslušenství

590 Kč  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  •  
 

Popis

 
 
 

De'Longhi ECAM 22.110B

Kompaktní plnoautomatický kávovar - stiskněte tlačítko, otočte knoflíkem a přizpůsobte si kávu podle toho, jak ji máte nejraději. Vybaven ruční tryskou na napěnění mléka, která vytváří ideální bohatou pěnu pro Vaše perfektní cappuccino, odkládací plochou na šálky.

Nový ovládací panel

Umožňuje připravit jakoukoli kávu pouhým stiskem tlačítka. Otáčením knoflíku lze snížit či zvýšit intenzitu kávy.Stiskem jednotlivých tlačítek lze vybrat množství kávy (až po long Coffee).

Tryska na capuccino

Nerezový Cappuccino systém je ideální pro přípravu bohaté , krémové pěny pro perfektní cappuccino.

Víko uchová aroma kávy

Zásobník na zrnka s víkem, které uchová jejich aroma

Parametry

Funkce

Mlýnek na kávu: 
ano
Nahřívání šálků: 
ano
Odvápňování: 
ano
Parní tryska: 
ano
Typ espressa: 
automatické
Použití mleté kávy: 
ano

Fyzické charakteristiky

Max. výška šálku [cm]: 
14,2
Objem zásobníku na vodu [l]: 
1,8
Tlak vody [bar]: 
15
Barva: 
černá
Objem zásobníku na kávu [g]: 
250
Výška [mm]: 
351
Šířka [mm]: 
238
Hloubka [mm]: 
430
Hmotnost [kg]: 
9

Napájení a spotřeba

Příkon [W]: 
1450

Ostatní

Distribuce: 
CZ
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Historie ceny

 
 
 
 
 
 
 

Poradna

 
 

Ať už máte jakýkoliv dotaz ohledně jeho použití, neváhejte se nás zeptat. Náš tým zkušených profíků se na váš dotaz co nejdříve podívá a pokusí se zodpovědět jak jen to půjde.

Dotazy zodpoví odborník Martin (T.S.BOHEMIA) Položit vlastní dotaz Vstup do poradny
Horká voda z napěnovače
Vítězslav, , 16.12.2020 18:18:00

Dobrý den, zhruba po půl roce používání, nám při přípravě kávy začala vytékat přerušovaně horká voda z napěnovače, i když je napěnovač uzavřený. Je to normální? Děkuji

Martin, , 16.12.2020 19:43:00

Dobrý den, bohužel bude nutné přístroj poslat do servisu na otestování.

Magnifica S ECAM 22.110.W
LADI, 11.5.2020 21:03:00

3 X JSEM ODVÁPNILA A KONTROLKA STÁLE SVÍTÍ

Martin Navrátil, 12.5.2020 7:38:00

Dobrý den, pokuste se nastavit tovární nastavení,vyjměte a nasaďte vodní filtr. Pokud ani to nepomůže, bude potřeba reklamovat.

Kávovar
Eva, 31.1.2020 11:23:00

Dobry den, asi před 6 měsíci jsme si koupili kavovar DeLonghi Ecam 22 110 B. Káva se dlouho připravuje, kape cca 2-3 minuty. Minulý týden jsem 3x odvápňovala a kontrolka stále bliká. Hrubost kávy jsme již zmélili a žádná změna. Kavovar je hlučnější, než po zakoupení. Prosím o radu, abychom si mohli vychutnat dobrou kávu. Proto jsme přístroj kupovali. Děkuji Eva

Martin Navrátil (T.S.BOHEMIA), 3.2.2020 7:43:00

Dobrý den, bohužel Vám takto neumím pomoci. Nejspíš bude zapotřebí kávovar reklamovat.

Dotaz
, 30.12.2019 14:24:00

Dobrý den , je součásti De'Longhi ECAM 22.110B vodní filtr ? Děkuji za odpvěď.

Martin Navrátil (T.S.BOHEMIA), 2.1.2020 8:11:00

Dobrý den, ano filtr je součástí balení.

delonghi
radim, 28.12.2016 9:21:00

Dobrý den, 14.12. byl u Vás zakoupen tento kávovar (použivan od 25.12.). Kávovar vždy po zapnuti rozsvítí servisní kontrolku na vyčištěni vnitřního prostoru. Vzhledem k tomu ze je nový tak je prostor čistý (uvařeno cca 10 káv). Pokud se kávovar odpojí od 230V a znovu připojí vše funguje Ok až do opětného vypnutí a zapnutí kdy se opět rozsvítí kontrolka. Děkuji za radu Radim

Martin Navrátil, 28.12.2016 9:51:00

Dobrý den, bohužel moc rad nemám :( . Pokuste se celý kávovar resetovat do továrního nastavení. Pokud ani to nepomůže, je nutné přístroj reklamovat buď u nás nebo přímo na servise výrobce, zde: http://www.cesk.cz/opravy-servis/

DeLonghi ECAM 22.110B
Pepa, 30.12.2013 8:00:00

Měl být ihned dostupný na prodejně v Olomouci, bohužel není. Asi vánoční zmatek.. Chtělo by to aktualizovat informace na stránkách tsbohemia.

martin navrátil, 30.12.2013 10:01:00

Dobrý den,nechápu dotaz,ale zboží je vystavené na prodejně v Olomouci

Pepa, 30.12.2013 11:00:00

Vystavený tam je, to ano, takže se na něj můžu jezdit dívat. Ale já bych si ho chtěl taky koupit a odvézt rovnou domů, když se na stránkách píše, že je skladem v Olomouci. A to nemůžu, protože ho skladem v Olomouci nemají.

martin navrátil, 30.12.2013 11:18:00

V olomouci znamená v Olomouci.Odnést si můžete ten vystavený.Nic s ním nikdo nedělal jen je vystavený a volný k prodeji.Už Vám to smysl dává?Bohužel sklad v Olomouci je jen jeden a pokud se píše skladem tzn i vystavené na prodejně,ale jak říkám je volný k prodeji.

Pepa, 30.12.2013 11:30:00

Bohužel mi tuto informaci pan prodavač nedal a tak jsem si tam ten vystavený a zaprášený kávovar nekoupil.

Pepa, 30.12.2013 11:26:00

Abych vysvětlil mou situaci - tento kávovar mají i jinde a levněji. Ale neměl bych ho hned v pátek ale doručení by bylo nejdřív v pondělí. Tak jsem si našel, že na Moravě ho má skladem na prodejně pouze tsbohemia v Olomouci, kterou jsem zrovna v sobotu projížděl. Tak jsem se tam stavil a pan prodavač se zakoukal do počítače a řekl mi, že ho na prodejně nemají. A tak ho nebudu mít hned, ale bude z jiného obchodu a levnější.

 

Potřebujete poradit? Zeptejte se odborníků...

povinná položka

 
 
 
 

Napište nám

 
 
 
 
 
 
 
 

Záruka

 
 
 

Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.

V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.

Informace o autorizovaném servisu

  • Servis: CESK a.s. - SERVIS
  • WWW: http://www.cesk.cz/kontakt/
  • E-mail: servis@cesk.cz
  • Tel.: +420 511 189 990
  • Adresa: CESK a.s. - SERVIS
    International Business Center
  • Ulice: Příkop 6
  • Město: Brno
  • PSČ: 60415
  • Způsob uplatnění: ONLINE požadavek (svoz výrobcem) na uvedeném WWW, nebo tel.
  •  
     
     
     
     
     





    0

    Nákupní košík

     
     
     
     
     
    ­

     
    Porovnáváte 0 Zobrazit Smazat vše

      Přihlaste se

       
      ­
      Nemáte ještě účet? Zaregistrujte se | Zapomněli jste heslo?