Dell Zino HD AMD6850EX2 modrý

Objednací kód: 9502404,Part No.: DEXPS16I015BL,Záruka spotřebitel/ostatní: 36 měsíců / 36 měsíců

Je nám líto,
ale tento produkt je beznadějně vyprodán a nebo je pouze dostupný jako dárek k vybranému výrobku. Vyberte si, prosím, ze související nabídky níže.

Popis

Inspiron Zino HD with graphics Chassis : Inspiron Zino HD with graphics, ODD and select colour Processor : AMD X2 6850E(1.8GHz,512k) Bezel Colour : Blue Ship Accessory : Czech Docs Resource DVD : Inspiron 400 Diagnostics and Drivers Memory : 4096MB (2x2048) 800MHz DDR2 Dual Channel Hard Drive : 750GB Serial ATA (7200RPM) Optical Drive : Blu-ray Disc (DVD+/-RW + BD-ROM) Drive including software Power Cord : European 1M No Monitor Graphics : 512 MB ATI Radeon HD 4330 Integrated 2.1 Channel High Definition Audio No Speaker Required Keyboard & Mouse : Czech (QWERTZ) Dell Multimedia Wireless Keyboard Black & Mouse Black Operating System : Czech Genuine Windows 7 Home Premium (64 BIT) OS Media : Not Included Not Included Software Application Software : Datasafe Local 2.0 Basic AntiVirus : McAfee Security Center 30 day trial version Channel 24M Basic Warranty - Next Business Day

Více informací

Dell Inc. je americká nadnárodní společnost působící v informačních technologiích. Sídlí v Round Rock (Texas, USA) a vyrábí a prodává produkty související s počítači. Založil ji Michael Dell. Patří mezi největší technické společnosti na světě a zaměstnává více než 108 800 lidí. V žebříčku Fortune 500 (2010) je Dell umístěn na 38. místě. Magazín Fortune ho také označil jako 5. nejobdivovanější počítačovou společnost.
Stránky výrobce: www.dell.cz
DELL

Záruka

Záruka DELL NBD - Next Business Day - jedná se servisní zásah přímo u zákazníka následující prac. den po nahlášení závady. Záruka Collect & return - Oprava v servisním centru společnosti DELL, s vyzvednutím a následným vrácením zákazníkovi kurýrní službou. Servis zajišťuje DELL Česká Republika. Hotline telefon: 225 772 727 od 8 do 17 hodin Klienti, kteří zakoupili produkt se zárukou 24*7, mají možnost kontaktovat hotline i mimo pracovní dny a hodiny. Při nahlašování závady je vždy potřeba nahlásit Service Tag produktu (7-mi místný alfanumerický kód). V případě zařízení bez Service Tag kódu (monitory) uveďte sériové číslo (Serial number). V případě dalších dotazů k řešení servisu kontaktujte nás na mailu [email protected], nebo tel.: +420585157507.

Zařazení

Hodnocení

Loading...

Poradna

Loading...