Objednejte zboží nad 500 Kč v sobotu nebo v neděli a do celé ČR Vám jej ZDARMA dovezeme již v pondělí .
Na severní Moravě a v Brně objednávky do 15:00 rozvážíme v prosinci i o víkendech v den objednání. Mapa rozvozu. 

DELL 2-portová síťová karta (540-10533)

 
DELL 2-portová síťová karta (540-10533)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
DELL 2-portová síťová karta 10/100/1000 Mbps,Broadcom NetXtreme II 5709,modul TOE,PCIe x4
Objednací kód7710630
Part No.

540-10533

Záruka spotřebitel/ostatní 24 měsíců / 24 měsíců
Základní cena + RP + AF 3 080 Kč + 12  + 40  
ověřit dostupnost
Cena nyní: 3 790,- Kč 

3 132 Kč bez DPH

 
 
 
 
 
 
 
Splátková kalkulačka již od 6 Kč za den! SMS podpis je jednoduchý způsob
jak uzavřít smlouvu během několika minut.
 
 
  •  
  •  
 

Podrobnosti

 
 
 

DELL 2-portová síťová karta (540-10533)

Síťová karta podporuje různé funkce v jednotné struktuře pro zjednodušení správy sítě, snížení nákladů a snadnou implementaci. Je vybavena technologií snižování zátěže TCP/IP (TOE) pro Windows, která přesouvá zátěž protokolu TCP/IP z procesoru serveru na síťový adaptér LAN. Síťová karta s technologií TOE pomáhá šetřit cenné cykly procesoru pro práci aplikací a zlepšuje celkový výkon serveru a účinnost sítě. V důsledku toho šetří zákazníkovi náklady za aplikace, správu a zabezpečení.

Kompatibilita: PowerEdge 1900, 1950, 2970, R210, R210 II, R300, R310, R410, R415, R510, R515, R610, R710, R715, R805, R810, R815, R900, R905, R910, T105, T110, T110 II, T300, T310, T410, T605, T610, T710, PowerVault DL2200, NX3100

Porty: 2 x RJ-45

Sběrnice: PCIe


 

Stránky výrobce:

www.dell.cz


Stránky o produktu:

www.dell.cz


 

Zákaznické centrum pro Vás:

 
 
 

Zařazení

 
 
 
 
 
 
 

Zákaznické dotazy & odpovědi

 
 

Diskuse neobsahuje žádné příspěvky

 

Přidat nové téma

 Jiný obrázek..

povinná položka

 
 
 
 

Zaslat info

 
 
 
 
 
 
 
 

Záruka

 
 
 

Záruka DELL NBD - Next Business Day - jedná se servisní zásah přímo u zákazníka následující prac. den po nahlášení závady. Záruka Collect & return - Oprava v servisním centru společnosti DELL, s vyzvednutím a následným vrácením zákazníkovi kurýrní službou. Servis zajišťuje DELL Česká Republika. Hotline telefon: 225 772 727 od 8 do 17 hodin Klienti, kteří zakoupili produkt se zárukou 24*7, mají možnost kontaktovat hotline i mimo pracovní dny a hodiny. Při nahlašování závady je vždy potřeba nahlásit Service Tag produktu (7-mi místný alfanumerický kód). V případě zařízení bez Service Tag kódu (monitory) uveďte sériové číslo (Serial number). V případě dalších dotazů k řešení servisu kontaktujte nás na mailu servis@tsbohemia.cz, nebo tel.: +420585157507.

 
 
 
 
 
 
  • Home Credit
  • Body/ks
    - bodová hodnota produktu v promoakci;
    sestava
    - sestava - sloučení komponent ve virtuální produkt,(komponenty se mohou prodávat i samostatně)
    - hák - produkt, k němuž se při prodeji automaticky přiřazují další produkty (například zdroj + přívodní šňůra apod.)
 
 
 
 
 





 
 


Košík

0 položek za
0
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

WWWSERVER5

Splatky bez navyseni
Vymena darku