Ve státní svátek 17.11. mají naše prodejny otevřeno dle standardní otevírací doby. Více informací.  


Společnost Acer poskytuje svým zákazníkům vysoce profesionální servisní podporu ve svém interním servisním centru. Aby zákazník, který si produkt Acer pořídí, dostal ještě lepší servisní služby, zavádí firma Acer k profesionálním řadám produktů zakoupeným po 1. 6. 2018 službu „On-site servis“. To znamená, že pokud bude zákazník během záruční doby potřebovat servisní zásah, přijede na jím určené místo autorizovaný technik Acer a provede v rámci záruky opravu přímo u zákazníka.


Postup nahlášení opravy

Zákazník zavolá na linku servisní podpory Acer, která je k dispozici na číslech CZ: +420 531 027 777, SK: +421 2 3333 1027. Linka je otevřená v pracovních dnech od 8:00 – 17:00 hod. Zákazník nahlásí sériové číslo výrobku, u kterého je již systémově on-site záruka nastavena. Nemusí tak záruku sám nikde registrovat. Poté, co zákazník sdělí svoji adresu, kontaktní centrum otevře jeho servisní případ.

Průběh opravy u zákazníka

Na základě nahlášených údajů certifikovaný technik kontaktuje zákazníka a to nejpozději druhý den po nahlášení problému a poté s ním domluví termín a místo opravy.

Profesionální technická podpora

Servisní centrum také nabízí oceňované služby technické podpory, která je k dispozici na stejných telefonních číslech CZ: +420 531 027 777, SK: +421 2 3333 1027 nebo zákazník může využít e-mail, případně chat. Pokud tedy zákazník potřebuje odpověď na technický dotaz nebo vyřešit problém, může si vybrat formu komunikace, která mu vyhovuje nejlépe.

Dostupná on-line podpora na webu

Na webových stránkách www.acer.com má zákazník k dispozici ovladače, lokalizované manuály a příručky a informace k aktualizacím Windows 10 pro své zařízení a to non-stop.


Zakoupení profesionálního produktu Acer do 31. prosince 2018 a jeho registrace do 30 dnů vám umožní požadovat navrácení 100 % částky, kterou jste za něj zaplatili, pokud se produkt během prvního roku porouchá a je v rámci záruky opraven či vyměněn. Profesionální produkty společnosti Acer jsou vybaveny systémem Windows 10 Pro, aby poskytly firemním uživatelům vše, co potřebují ke zvýšení své produktivity. Program je platný pouze pro právnické nebo fyzické osoby, jež si zakoupí produkt Acer pro účely obchodu, podnikání nebo pro vykonávání povolání (subjekty s IČO).


Nakupte Acer produkt

Zakupte produkt společnosti Acer, který splňuje podmínky této nabídky. Chcete-li zobrazit seznam kvalifikovaných produktů, klikněte zde.

Zaregistrujte svůj nákup

Pro registraci zakoupeného produktu navštivte webové stránky, klikněte na „Registrace“ a do 30 dnů od koupě zadejte požadované informace. Den nákupu uvedený na vaší faktuře nebo účtence se počítá jako první den koupě.

Zadejte svoji žádost

Pokud by se v době do 1 roku od koupě u vašeho zařízení projevila technická závada, stačí zavolat na naše speciální číslo Česká republika +420 531 027 777/Slovensko +421 2 3333 1027 pro její nahlášení a pak postupovat podle online pokynů, které vás procesem reklamace provedou.
Více informací o akci naleznete ZDE.
Obchodní podmínky ACER naleznete ZDE.





0
 
 
 
 
 
­

 
Webové stránky TSBOHEMIA.cz používají k personalizaci reklam a služeb soubory cookies. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací.   Nastavení Souhlasím
Vyprodej skladu
Black Friday
Porovnáváte 0 Zobrazit Smazat vše