Doprava a platba v kostce
Kolik stojí dopravné?
- Většina si u nás užívá
- dopravu ZDARMA!
U objednávek nad 799 Kč | Zdarma |
U objednávek do 799 Kč | od 49 Kč |
Na prodejnu (bez ohledu na hodnotu objednávky) | Zdarma |
Výnos velké bílé techniky | Více informací |
Přeprava mimo ČR | Více informací |
Jaké jsou možnosti platby?
- Stačí si vybrat, co vám
- nejvíc vyhovuje.
Dobírka | 58 Kč |
Kartou přes internet nebo bankovním převodem | Zdarma |
Hotově nebo kartou na prodejně | Zdarma |
Splátkový prodej | Více informací |
Zboží zvládáme expedovat ve stejný den, kdy jej objednáte!
Stačí si vybrat zboží skladem a udělat objednávku přibližně do 17:00 v pracovní dny.
V Brně a na severní Moravě umíme navíc vylepšenou expresní dopravu.
Bližší informace o službách
Běžné zásilky
Skladné zboží přímo k vám domů nebo třeba do práce.
PPL
Většinu zboží máme skladem a připravené k okamžité expedici. Získáte tak nejen nejvýhodnější dopravu ale také garanci včasného doručení zboží skladem, nejpozději do 48 hodin od Vaší objednávky.
- Zboží je doručováno v pracovní dny.
- V den doručení zásilky, Vám bude zaslána SMS s přibližným časem doručení a kontaktem na řidiče.
- Před doručením zásilky, Vás bude řidič telefonicky kontaktovat, aby Vám oznámil, že Vám veze zásilku. Standardní čas doručení je v rozmezí 8-18 hod.
- V případě nezastižení Vám zanechá řidič oznámení a zásilku se pokusí doručit následující pracovní den.
- Při přebírání zásilky věnujte prosím zvýšenou pozornost její kompletnosti (co do počtu balíků) a neporušenosti obalu včetně ochranné balící pásky. Pokud zjistíte jakékoliv vnější poškození obalu, zásilku nepřebírejte.
Cena dopravného | ||
U objednávek nad 799 Kč | Zdarma | |
U objednávek do 799 Kč | 66 Kč |
Česká pošta - Balík do ruky
Balík do ruky přijde za adresátem kam bude chtít, předem se o tom dozví prostřednictvím SMS nebo e-mailu.
- Garance doručení objednaného zboží přímo do rukou adresáta (příjemce) a to následující den po odeslání zásilky.
- S příjemcem balíku Česká pošta aktivně komunikuje prostřednictvím SMS, e-mailů a přímých telefonátů.
- Nemá-li příjemce možnost zásilku převzít, zajišťuje Česká pošta její uložení a následné vyzvednutí na nejbližší možné pobočce.
- Ve vybraných lokalitách (okresní a krajská města) Česká pošta zajišťuje po dohodě s příjemcem odpolední doručování do 19.00 hodin.
Cena dopravného | ||
U objednávek nad 799 Kč | Zdarma | |
U objednávek do 799 Kč | 66 Kč |
Více informací naleznete v Poštovních a obchodních podmínkách.
InTime
U zboží, které máme skladem, můžete očekávat dodání obvykle následující pracovní den.
- V den doručení zásilky Vám bude zaslána SMS s přibližným časem doručení a kontaktem na řidiče.
- Dobírku lze platit pouze hotově.
- Při přebírání zásilky věnujte prosím zvýšenou pozornost její kompletnosti (co do počtu balíků) a neporušenosti obalu včetně ochranné balící pásky. Pokud zjistíte jakékoliv vnější poškození obalu, zásilku nepřebírejte.
Cena dopravného | ||
U objednávek nad 799 Kč | Zdarma | |
U objednávek do 799 Kč | 66 Kč |
► Expresní doprava severní Morava
Zboží můžete mít doma ještě dnes! Více informací o expresní dopravě
► Expresní doprava Brno a okolí
Zboží můžete mít doma ještě dnes! Více informací o expresní dopravě
Expresní kurýři
V pracovní dny vám můžeme dovézt zboží už v den objednání! Kurýři rozváží v těchto oblastech:
► Expresní doprava severní Morava
Zboží můžete mít doma ještě dnes! Více informací o expresní dopravě
► Expresní doprava Brno a okolí
Zboží můžete mít doma ještě dnes! Více informací o expresní dopravě
Osobní odběr
Vyzvedněte si zboží přesně, kdy vám to vyhovuje.
Na našich prodejnách
V případě, že je zboží skladem na vámi vybrané prodejně, můžete si jej rovnou během otevírací doby vyzvednout. Abyste měli jistotu, že se vám zboží nevyprodá, než dorazíte na prodejnu, můžete si jej objednat přes internet a nastavit osobní odběr.
Když je zboží skladem na jiné prodejně, zajistíme převoz. Zboží je pak připravené na vybrané prodejně zpravidla následující pracovní den. Jakmile bude zboží připravené k vyzvednutí, budete informováni zprávou.
Cena dopravného | ||
Bez ohledu na hodnotu objednávky | Zdarma |
Zásilkovna
Vaše zboží si můžete nechat doručit a osobně vyzvednout na jedné z více než 3300 poboček Zásilkovna.cz (výdejních míst) po celé České republice.
Po doručení zásilky na Vámi zvolené výdejní místo vám pošleme SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si zásilku můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout. Možnost bezplatného prodloužení doby vyzvednutí až na 21 dní.
Cena dopravného | ||
U objednávek nad 799 Kč | Zdarma | |
U objednávek do 799 Kč | 49 Kč |
Česká pošta - Na poštu
Balík Na poštu vám může být doručen na jednu z 2 600 pošt.
- Garance vyzvednutí objednaného zboží na zvolené poště následující den po odeslání zásilky.
- Česká pošta s vámi bude aktivně komunikovat prostřednictvím SMS, e-mailů.
- Pokud si nemůžete nebo nechcete Balík na poštu vyzvednout, můžete zažádat o jeho doručení až domů.
- Najděte svoji nejbližší Poštu
Cena dopravného | ||
U objednávek nad 799 Kč | Zdarma | |
U objednávek do 799 Kč | 49 Kč |
Více informací naleznete v Poštovních a obchodních podmínkách.
PPL ParcelShop
Vaše zboží si můžete nechat doručit a osobně vyzvednout na jednom z přibližně 1500 ParcelShopů (výdejních míst) společnosti PPL po celé České republice.
Zásilku si můžete vyzvednout do 7 dnů, kdykoli v průběhu otevírací doby daného ParcelShopu. Balík vám bude vydán po ověření shody údajů z průkazu totožnosti s údaji na balíku. V ParcelShopech nelze dobírkové zásilky platit kartou, pouze hotově.
Cena dopravného | ||
U objednávek nad 799 Kč | Zdarma | |
U objednávek do 799 Kč | 49 Kč |
Nadrozměrné zásilky
Poslat pračku, ledničku nebo třeba trampolínu k vám domů není žádný problém. Budete chtít zboží vynést do patra? Stačí si zvolit doplňkovou službu.
PPL Sprint (DHL)
Služba je určena především pro přepravu nadrozměrného zboží dodávaného na paletách. Tato doprava je zdarma a můžete k ní libovolně využít doplňkové služby viz níže.
Nadrozměrným balíkem se rozumí zboží balené v zásilce (balíku) jejíž nejdelší strana je delší než 2m, součet obvodu obalu a její délky je větší než 3m nebo hmotnost zásilky je větší než 50kg. Např. pračky, ledničky, myčky aj.
Doplňkové služby
- Výnos do patra. Výnos zásilek s maximální hmotností 80 kg. Podmínkou služby je přiměřená pomoc příjemce, zákazník tedy musí řidiči s výnosem pomoci.
Cena doplňkových služeb | ||
Výnos do patra s dopomocí | 299 Kč |
Komfortní doprava Olomouc a Ostrava
Komfortní doprava je speciální služba pro naše zákazníky, kterou Vám zboží přivezeme, vyneseme a vybalíme u Vás doma, na chatě nebo třeba v kanceláři. O nic se nestaráte, jen nám ukážete, kam chcete Vaše nové zboží umístit.
- Tuto službu poskytujeme pouze pro nadrozměrné zboží (pračky, ledničky, televize od 50" atd.).
- Navíc Vám na Vaše přání odvezeme a ekologicky zlikvidujeme staré zařízení ZDARMA.
- V případě, že nelze použít výtah, budou doručeny zásilky nad 30 kg
max. do 4. patra. - U komfortní dopravy je nezbytná platba předem – platební kartou online nebo zálohou. Objednávku nelze platit dobírkou.
Doprava je organizována ve všední dny mimo státní svátky:
Olomouc a okolí | Ostrava | |
Po | - | 11:00–17:00 |
Út | 16:00–21:00 | 11:00–17:00 |
St | - | 11:00–17:00 |
Čt | 16:00–21:00 | 11:00–17:00 |
Pa | - | 11:00–17:00 |
So | 09:00–13:00 | - |
Jestli lze službu využít na vaše PSČ zjistíte v objednávce při výběru dopravy.
Cena kompletní služby | 389 Kč |
Česká pošta - Balík nadrozměr
Služba je určena pro přepravu nadrozměrného zboží jako např. pračky, ledničky, myčky aj.
Dopravné Balík nadrozměr | 989 Kč |
Doplňkové služby
- Komplexní doručení zahrnuje vynesení spotřebiče do bytu či kanceláře, rozbalení, vizuální kontrolu a na přání zákazníka i odvoz obalu.
- V případě, že nelze použít výtah, doručit zásilky nad 30 kg, max. do 4. patra.
- Zpětný odběr elektrozařízení. Odvoz starého spotřebiče do sběrného dvora. Podmínkou této služby je, že spotřebič nesmí být vizuálně v takovém stavu, aby mohl poškodit nebo znečistit jiné převážené zásilky.
- Poskytnutím služby se rozumí povinnost odvézt jeden kus níže uvedeného starého spotřebiče, který je stejného typu nebo plní stejnou funkci jako výrobek, který byl obsahem zásilky. Službu lze poskytnout pouze na odvoz chladničky, myčky, mrazáku, pračky, sušičky, sporáku, trouby, varné desky, MW trouby, digestoře, vysavače, televizoru, domácího kina, DVD přehrávače/rekordéru, satelitu, Hi-Fi soupravy, monitoru nebo počítače.
- Spotřebič určený adresátem k odvozu musí být kompletní, odpojený od všech přípojek a zbavený nečistot. Chladničky a mrazáky musí být zbaveny námrazy a vysušeny. Pokud spotřebič nesplňuje tyto podmínky je přepravce oprávněn odmítnout tuto službu poskytnout.
V případě, že během poskytnutí předcházející poštovní služby nebude první pokus o dodání úspěšný, služba Kompletního doručení a Odvoz starého spotřebiče se při opakovaném doručení již neposkytuje.
Doplňkové služby | ||
Kompletní doručení do bytu, odvoz obalu | Zdarma | |
Odvoz a likvidace starého spotřebiče | Zdarma |
Přeprava za hranice České republiky
Zboží vám pošleme takřka na jakoukoliv adresu v Evropské Unii.
Na Slovensko - PPL
Zboží bude doručeno prostřednictvím přepravce PPL CZ a jeho partnerů na libovolné místo ve Slovenské republice.
Cena dopravného | ||
U objednávek nad 799 Kč | Zdarma | |
U objednávek do 799 Kč | 5,60 EUR |
Přepravní služba EU
Zboží bude doručeno prostřednictvím dopravce PPL CZ a jeho partnerů do libovolné země Evropské Unie (mimo Slovensko). Všechno zboží pečlivě zabalíme, zajistíme proti poškození při přepravě a řádně pojistíme.
- Zboží lze platit pouze bezhotovstně.
- Cena přepravy se odvíjí od cílové země a hmotnosti zásilky.
Pro kalkulaci ceny dopravného kontaktujte s poptávaným zbožím naše obchodní oddělení: obchod@tsbohemia.cz.
Pomoc
Potřebujete poradit s objednávkou nebo platbou? Více najdete v průvodci nákupem.
Jak zjistím, kde se nachází moje zásilka?
Po dokončení objednávky od nás obdržíte email s číslem Vaší zásilky. S tímto číslem ji můžete sledovat na stránkách společnosti, kterou jste si pro přepravu vybrali:
Pokud číslo zásilky nemáte, kontaktujte naše obchodní oddělení na tel.: 585 157 488 nebo emailem na obchod@tsbohemia.cz
Zásilka přišla poškozená. Co mám dělat?
Při doručení zásilky je nutné řádně překontrolovat jeho stav a kompletnost.
Pokud dojde k jakýmkoliv nesrovnalostem nebo je zboží poškozené je nutné kontaktovat přepravní službu, která vaši zásilku doručovala a sepsat protokol o škodě a to nejpozději do 3 dnů ode dne doručení zásilky. Na pozdější uplatnění nelze brát zřetel.
Poškozené zboží poté zašlete na naši adresu (Reklamační oddělení, Sladovní 103/3, 779 00 Olomouc), kde vám bude vyměněno.